نیوتون و پیش‌گویی پایان جهان!

۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲، روزی بود که بسیاری وعده پایان دنیا را می‌دادند. از نوستراداموس تا قوم مایا این سال را پایان جهان می‌دانستند.اما سال ۲۰۱۲ گذشت و اتفاقی نیوفتاد. اکنون بسیاری می‌پندارند که ایا بنابر گفته‌های نیوتون، باید سال ۲۰۶۰ میلادی را آخرین سال حیات زمین قلمداد کرد؟

آیزاک نیوتون دانشمند انگلیسی در اولین روزهای سال ۱۶۴۳ میلادی در لینکن‌شایر به دنیا آمد‌. نیوتون هیچگاه پدر خود را ندید. خودش نیز کودکی نارس بود و پزشکان به زنده ماندن او امیدی نداشتند. با این حال او به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

نیوتون در ۱۸ سالگی به دانشگاه کمبریج رفت اما چون پول کافی برای شهریه نداشت مجبور به نظافت در دانشگاه گردید. کشف گرانش شکست نور و قوانین سه‌گانه‌ی ‌او برای حرکت اجسام او را به چنان جایگاهی رساند که در شمار بزرگ‌ترین دانشمندان جهان از او نام برده شد.

او در سه دوره، نماینده مردم انگلیس در پارلمان آن کشور بود. وی همچنین رئیس ضرابخانه سلطنتی و عضو فرهنگستان فرانسه نیز بوده است. نیوتون در ۸۵ سالگی در لندن درگذشت و در کلیسای وست‌مینیستر دفن شد. این کلیسا متعلق به اعضای سلطنتی انگلستان است. بعد‌ها شخصیت‌هایی همچون چارلز داروین (زیست شناس) ارنست رادرفورد (کاشف پروتون) مایکل فارادی (کاشف پدیده برقکافت) و چارلز دیکنز (رمان‌نویس مشهور) نیز در این مکان دفن شدند.

آیزاک نیوتون جدا از نظریات علمی خود، پیش‌گویی‌های ترسناکی نیز در رابطه با پایان حیات در روی زمین دارد. او در تمامی طول حیات خود مدام می‌گفت که از یک راز انجیل پرده برداشته و ان پایان دنیا در سال ۲۰۶۰ میلادی است. بسیاری معتقدند او وقایعی را که باعث بازگشت مسیح و مقابله او با دجال را باعث می‌شود، پیش‌گوئی کرده است. اما آیا او چه پیش‌گوئی‌های درستی کرده است که بدانیم این پیشگوئیِ او نیز درست است؟ ایا این وقایع در حال رخ دادن است؟

یکی از دانشمندان می‌گوید: «او نه ریاضی‌دان بود نه فیزیک‌دان، بل تخصص اصلی او الهیات بود.» اما او چگونه با کمک ریاضیات انجیل را رمز‌گشایی کرده است؟

در سال ۱۹۳۶ میلادی جعبه‌ای پر از کاغذ در حراجی در لندن به فروش گذاشته شد. در آن کاغذها رازی شگرف نهان شده بود. کاغذهایی رمزآلود و پر از محاسبات ریاضی که بنابه‌نظر نویسنده‌اش ۲۰۶۰ پایان جهان است.

این کاغذها نوشته‌های نیوتون هستند. نوشته‌هایی که بر‌پایه‌ی تحقیق بر انجیل هستند اما او به خاطر اوضاع خفقان آن‌زمان از انتشار این نظریات خودداری کرد. خود نیوتن می‌گوید: «من خود بهتر می‌دانم چه چیزی برایم بهتر است. اینکه دروغ بگویم تا زمانی که در این دنیا نباشم.»

نیوتن هیچگاه ازدواج نکرد. او تلاش می‌کرد هنر خود در ریاضیات را برای رمزگشایی انجیل به کار ببرد. اما کار‌های او مخالف کلیسا بود. او همواره متداول‌ترین عقیده مسیحیت یعنی تثلیث را رد می‌کرد و این در قرن هفدهم جرم محسوب می‌گردید.

ذهن ریاضی وار او به طرزی شگفت‌انگیز؛ الگوها، نشانه‌ها، رمزها و تاریخ‌ها را در انجیل آشکار می‌کرد. او شروع به نظم دادن و دوباره نظم دادن به تاریخ‌ها کرد تا این‌که به تاریخ مورد نظر رسید: سال ۲۰۶۰ میلادی.

نیوتون و پیش‌گویی پایان جهان!


Copyright © 2012 ~ 2024  |  Design By: Book Cafe

دانلود همه کتاب‌ها
   هزاران کتاب در گوشی شما ⇐

نوروز آریایی، پیروز باد 

6 فروردین
🌟 «زادروز زرتشت»، فرخنده باد 🌟

🍀 سیزده بدر، سبز باد 🍀

3 اردیبهشت
🔥 «گلستان‌جشن» فرخنده باد
🔥
(جشن اردیبهشت‌گان)

6 خرداد
🌾 «جشن خردادگان»، خجسته باد
🌾

6 تیرماه
🌸 «جشن نیلوفر»، شاد باد 🌸
بزرگداشت کشاورزی و باغ‌بانی در ایران باستان

13 تیرماه
🏹 «جشن تیرگان»، فرخنده باد
🏹
روز بزرگداشت باران، ایزد باران (تیر) و گرامی‌داشت آرش کمانگیر

7 مرداد
🍃
«جشن اَمُردادگان»، شاد باد
🌿

4 شهریور
🔥 «آذر جشن»، خجسته باد 🔥
شهریورگان، روز پدر در ایران باستان

16 مهرماه
🍁 «جشن مهرگان»، فرخنده باد
🍁
گرامی‌داشت ایزد مهر، و روز پیروزی فریدون و کاوه آهنگر بر ضحاک ماردوش

✹ فرخنده باد 7 آبان ✹
👑 روز کوروش بزرگ 👑

10 آبان‌ماه
💧 «جشن آبان‌گان»، فرخنده باد
💧
گرامی‌داشت ایزدبانو آناهیتا، نگهبان و نگهدار آب‌ها

🍉 شب چله، فرخنده باد 🍉

9 آذرماه
🔥 جشن آذرگان، فروزان باد
🔥
بزرگداشت ایزد آذر، نگهبان و نگهدار آتش‌ها

1 دی‌ماه
🌞 «جشن خُرّم‌روز»، خجسته باد 🌞
گرامی‌داشت اهورامزدا

2 بهمن
🐏 جشن بهمن‌گان، فرخنده باد 🐏

10 بهمن
🔥 جشن سده، فروزان باد 🔥

5 اسفند
♡ جشن اسفندگان، شاد باد ♡
سپندارمذگان، روز بزرگداشت عشق و گرامی‌داشت بانوان

🔥 جشن چهارشنبه‌سوری، فروزان باد 🔥

نوروز ایرانی، پیروز باد

19 فروردین
🌼 جشن فروردین‌گان، گرامی باد 🌼
یادبود فَروَهَر و روانِ درگذشتگان