معرفی منابع دانلود کتب دانشگاهی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها دستیابی به منابع دست اول علمی است. سایت‌های خارجی مختلفی وجود دارد که این منابع ارزشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ اما متاسفانه هزینه دریافت کتاب از این سایت‌ها بسیار بالا است. از این رو بهتر است که کاربران عزیز به سراغ سایت های داخلی برای دانلود کتب دانشگاهی بروند.

بعضی از سایت ها شرایط دانلود رایگان کتاب های عملی را برای علاقمندان به حوزه علم و دانش فراهم نموده‌اند؛ اما در میان تمامی وب‌سایت‌های موجود باید یک وب‌سایت معتبر که به راحتی می‌توان کتب دانشگاهی و… را از آن دانلود نمود انتخاب کرد. وب‌سایت رایان بوک یکی از بهترین منابع دانلود کتب دانشگاهی است که در ادامه بیشتر به بررسی آن می‌پردازیم.

معرفی منابع دانلود کتب دانشگاهی

چرا دانلود کتاب؟

راه‌های زیادی برای کسب علم و دانش وجود دارد. می‌توان شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی را انتخاب نمود، در دوره‌های آنلاین شرکت کرد، جدید‌ترین مقالات و مجلات علمی را مطالعه نمود، به خرید کتاب پرداخت و… . بنابراین همانطور که مشاهده می‌کنید روش‌های بسیاری برای دستیابی به جدیدترین یافته‌های علمی در حوزه رشته مورد علاقه ما وجود دارد؛ اما این روزها دانلود کتاب طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به همین دلیل علاوه بر نسخه‌های فیزیکی، نسخه‌های آنلاین و الکترونیکی کتاب‌ها نیز منتشر شده‌اند تا کاربران به راحتی با دانلودها از مراجع معتبر دانلود کتب بتوانند در هر مکان و زمانی که فرصت دارند بدون نیاز به همراه داشتن یک کتاب فیزیکی به مطالعه کتاب مد نظر خود بپردازند. این موضوع مخصوصا در دنیای امروز که گوشی‌های هوشمند جایگاه ویژه‌ای در زندگی مردم پیدا کرده‌اند اهمیت بیشتری پیدا کرده است و دانلود کتاب به انتخاب نخست اکثر کاربران تبدیل شده است.

معرفی منابع دانلود کتب دانشگاهی

معرفی و دانلود بهترین کتب دانشگاهی

امروزه بخش عمده ای از کتاب ها به صورت الکترونیکی در دسترس کاربران قرار گرفته اند و فرهنگ استفاده از آن ها خیلی رواج یافته است. از این رو باید شرایطی را فراهم نمود که دانشجویان نیز بتوانند از این امکان استفاده نمایند و به خرید و دانلود کتب دانشگاهی بپردازند. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت تمامی کالاها دیگر خرید کتاب دانشگاهی کاغذی مقرون به صرفه نمی باشد و بدین ترتیب می توان به دانلود کتاب پرداخته و هزینه های خود را مدیریت کنید.

بهترین سایت دانلود کتاب چیست؟

دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی برای دانشجویان به امری طبیعی تبدیل شده است؛ اما دیگر زمان آن فرا رسیده که به صورت قانونی و با رعایت حق مولف به دانلود کتب دانشگاهی بپردازید. فروشگاه کتاب رایان بوک دارای کتاب های دانشگاهی بسیاری است که می توانید به صورت کاملا قانونی آن ها را دانلود نمایید. این وب سایت بسیاری از کتاب های تخصصی و دانشگاهی را به صورت رایگان عرضه می کند، علاوه بر این کتاب هایی که دارای حق کپی رایت هستند نیز با هزینه ای اندک در دسترس کاربران قرار می دهند. 

دسترسی سریع و آسان به بزرگترین مرجع کتب تخصصی و دانشگاهی

وب سایت رایان بوک بزرگ ترین مرجع کتب تخصصی و دانشگاهی است و در جهت دسترسی سریع‌تر کاربران به کتب دانشگاهی مورد نظر خود اپلیکیشنی را راه اندازی نموده اند که کاربران با دانلود و نصب آن به راحتی می توانند کتاب مورد نظر خود را جستجو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانلود کنند. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که کاربران با استفاده از پلتفرم‌های مختلف بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن رایان بوک دارای نسخه تحت ویندوز، IOS و اندورید است که می توانید آن را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

با نصب و راه اندازی این نرم افزار روی گوشی‌های هوشمند خود می‌توانید با ایجاد حس ورق زدن و مطالعه کتاب واقعی تجربه ای متفاوت را برای خود رقم بزنید، بدون آنکه هزینه زیادی را پرداخت نمایید. همچنین در این نرم افزار بالغ بر ۳۰۰۰ کتاب با کیفیتی عالی جمع آوری شده است و می توانید با چند کلیک ساده به خرید آن ها بپردازید و درب منزل آن را تحویل بگیرید. بنابراین با استفاده از رایان بوک دیگر دغدغه ای برای دانلود کتب دانشگاهی مورد نیاز خود نخواهید داشت و می توانید بدون اتلاف وقت و جستجو در سایت های مختلف و کتاب فروشی های سطح شهر به راحتی تخصصی ترین کتب دانشگاهی رشته تحصیلی خود را تهیه کنید.

چرا خرید اینترنتی کتب دانشگاهی به صرفه تر است؟

معمولا قیمت کتب تخصصی و دانشگاهی در پشت جلد آن ها درج شده است و در فروشگاه های فیزیکی بر اساس همان قیمت عرضه می شوند. در واقع هیچکدام از کتاب ها تخفیفی ندارند؛ اما در جامع ترین مرجع کتب تخصصی و دانشگاهی می توان کتاب ها را تخفیف ویژه خریداری نمود. علاوه بر این خرید اینترنتی گاهی اوقات وب سایت ها دارای ارسال رایگان هستند و کاربران می توانند با استفاده از این فرصت های استثنایی با هزینه کمتری کتب مورد نظر خود را تهیه کنند.

آیا امکان دانلود کتاب های صوتی به صورت رایگان وجود دارد؟

بله در سایت رایان بوک بخشی از کتاب های صوتی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرد. از این رو کافی است که کاربران به قسمت کتاب های الکترونیکی رایگان بروند و به راحتی آن را دانلود و استفاده نمایند. این کتاب های تخصصی و دانشگاهی از برترین کتب علمی هستند و دانشجویان با مراجعه به این سایت می توانند بدون هیچگونه هزینه ای به این منابع دسترسی داشته باشند و دانش و اطلاعات خود را افزایش دهند.

سخن پایانی

در پایان می توان گفت که فروشگاه کتاب رایان بوک https://rayanbook.com که از آن به عنوان بزرگ‌ترین مرجع کتب تخصصی و دانشگاهی یاد می‌کنند می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران باشد. بنابراین ضمن مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید از طریق پلتفرم آن نیز کتاب‌ها، جزوات و نشریات دسترسی داشته باشید و خریدی آنلاین و لذت‌بخش را تجربه کنید. این مجموعه تمامی کتب تخصصی و دانشگاهی را به دو صورت نسخه فیزیکی و دیجیتال ارائه می‌نماید. بنابراین کافی است که در میان هزاران کتاب رایان بوک از طریق موتور جستجو داخلی به جستجو کتب مورد نظر خود بپردازید و به صورت قانونی و با قیمتی پایین‌تر آن ها را درب منزل یا اینکه روی گوشی هوشمند یا رایانه خود آن را دریافت کنید.


همچنین در مجله کافه کتاب بخونید:

بانک کتاب PDF
دانلود رایگان کتاب PDF با لینک مستقیم
دانلود کتاب‌های درسی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، هنرستان


Copyright © 2012 ~ 2024  |  Design By: Book Cafe

دانلود همه کتاب‌ها
   هزاران کتاب در گوشی شما ⇐

نوروز آریایی، پیروز باد 

6 فروردین
🌟 «زادروز زرتشت»، فرخنده باد 🌟

🍀 سیزده بدر، سبز باد 🍀

3 اردیبهشت
🔥 «گلستان‌جشن» فرخنده باد
🔥
(جشن اردیبهشت‌گان)

6 خرداد
🌾 «جشن خردادگان»، خجسته باد
🌾

6 تیرماه
🌸 «جشن نیلوفر»، شاد باد 🌸
بزرگداشت کشاورزی و باغ‌بانی در ایران باستان

13 تیرماه
🏹 «جشن تیرگان»، فرخنده باد
🏹
روز بزرگداشت باران، ایزد باران (تیر) و گرامی‌داشت آرش کمانگیر

7 مرداد
🍃
«جشن اَمُردادگان»، شاد باد
🌿

4 شهریور
🔥 «آذر جشن»، خجسته باد 🔥
شهریورگان، روز پدر در ایران باستان

16 مهرماه
🍁 «جشن مهرگان»، فرخنده باد
🍁
گرامی‌داشت ایزد مهر، و روز پیروزی فریدون و کاوه آهنگر بر ضحاک ماردوش

✹ فرخنده باد 7 آبان ✹
👑 روز کوروش بزرگ 👑

10 آبان‌ماه
💧 «جشن آبان‌گان»، فرخنده باد
💧
گرامی‌داشت ایزدبانو آناهیتا، نگهبان و نگهدار آب‌ها

🍉 شب چله، فرخنده باد 🍉

9 آذرماه
🔥 جشن آذرگان، فروزان باد
🔥
بزرگداشت ایزد آذر، نگهبان و نگهدار آتش‌ها

1 دی‌ماه
🌞 «جشن خُرّم‌روز»، خجسته باد 🌞
گرامی‌داشت اهورامزدا

2 بهمن
🐏 جشن بهمن‌گان، فرخنده باد 🐏

10 بهمن
🔥 جشن سده، فروزان باد 🔥

5 اسفند
♡ جشن اسفندگان، شاد باد ♡
سپندارمذگان، روز بزرگداشت عشق و گرامی‌داشت بانوان

🔥 جشن چهارشنبه‌سوری، فروزان باد 🔥

نوروز ایرانی، پیروز باد

19 فروردین
🌼 جشن فروردین‌گان، گرامی باد 🌼
یادبود فَروَهَر و روانِ درگذشتگان