دانلود کتاب “فلسفه نیچه”

کتاب نایاب فلسفه نیچه” یک اثر قدیمی و بسیار ارزشمند از مهرداد مهرین می‌باشد. این کتاب اثری بسیار قدیمی، چاپ سال ۱۳۳۸ خورشیدی است.

معرفی کتاب فلسفه نیچه

کتاب فلسفه نیچه از مهمترین متون در باب تفکرات، اندیشه، زندآگاهی و فلسفه فردریش نیچه می‌باشد. نیچه بزرگترین فیلسوف آلمان در قرن بیستم بود. کتاب از منظر پدیدارشناسی هرمونوتیکی به نقد و بررسی افکار نیچه پرداخته است.

نوع نگرش نیچه به هستی، ایده ابر انسان، تفکر نیچه در باب آینده بشریت، فلسفه کاربردی از نگاه نیچه و مواردی از این دست، ار موضوعات مهمی است که نویسنده در این کتاب ارجمند بازگو کرده است. در این کتاب نویسنده کوشیده است تا به زندآگاهی و تفسیر آرا و نظرات و نگرش و فلسفه فردریش نیچه بپردازد. در این مورد در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

… مردان بزرگ، بزرگ‌ترین انقلابیون دوران خود هستند. این بزرگی باعث می‌شود تا در بسیاری از اوقات مردم از این مردان بزرگ انتقام بگیرند و سرنوشت آن‌ها همچون سقراط و زرتشت، دچار ناملایمات گردد. نیچه نیز از این نوع انتقام مصون نماند. انتقامی که مردم از وی گرفتند، بی‌توجهی به آثار وی در زمان حیاتش بود. سمفونی با شکوه افکار او در برهوتی خالی از سکنه نواخته می‌شد. از میان جمعیت پنجاه میلیونی آلمان تنها هفت نفر مشتری برای خرید کتاب چنین گفت زرتشت پیدا شد!

منتقدین مانند سگان بی‌تربیتی که به هر ابری عوعو می‌کنند، آثار سترگ وی را به باد انتقام گرفتند. اما نیچه همچون درختی تنومند در مقابل این تندبادهای بی‌رحمانه ایستاد و استوار ماند و تا زمانی که توانست به قدرت به اشاعه افکار خویش، اهتمام ورزید. …

چند جمله از متن کتاب

نیچه قسمت اعظم اوقات خویش را در دنیای مه‌آلود تنهایی به‌سر می‌برد و چنان‌چه خود می‌گوید: «من به خروسی می‌مانم که وارد یک مزرعه شده و همه حتی مرغ‌ها نیز به او توک می‌زنند اما من نسبت به این مرغ‌ها کینه‌ای ندارم. من نسبت به آن‌ها نیز مودبم؛ همان‌گونه که نسبت به همه ناراحتی‌های جزیی می‌کوشم مودب باشم. درافتادن با کوچک‌ها لایق جوجه‌تیغی‌ نیست!»

نیچه چون سلوک و رفتار اطرافیان خویش را نمی‌پسندید، اکثرا با آن‌ها بنای ناسازگاری داشت و این تا آن‌جا بود که اغلب دوستانش از اطراف او پراکنده شدند. با این حال از این رفتار خود چندان خشنود نبود چنان‌چه در نامه‌ای برای خواهرش نوشت: «هرچه روزگار می‌گذرد، زندگانی برای من گران‌تر می‌گردد. در سال‌هایی که از بیماری و افسردگی رنج می‌بردم هم به اندازه امروز از امید تهی نبودم. اختلاف‌هایم با مردم موجب عدم‌اعتماد دوطرفه میان من و دوستانم شده است.» …

اما با وجود درد و رنجی که از تننهایی می‌کشید، اما برای خروج از تنهایی اقدامی نمی‌کرد. او عقیده داشت که در تنهایی تواناتر است و بهتر می‌تواند بیاندیشد و تمرکز خود را بر روی مباحث و نظریات مهم و مهند خویش معطوف نماید. …

دانلود رایگان کتاب فلسفه نیچه (PDF)

دانلود کتاب فلسفه نیچه را به دانشجویان و دانش‌پژوهان و دوست‌داران و علاقمندان به فلسفه پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب قدیمی و سترگ توسط کاربران در این پایگاه بارگزاری شده است.

دانلود کتاب ” زندآگاهی فلسفه نیچه “

کتاب ارزشمند فلسفه نیچه شامل زندگینامه و شرح احوال و زندآگاهی فلسفه نیچه است. این کتاب در سال ۱۳۳۸ خورشیدی به چاپ رسیده و این نسخه، تنها نسخه بازمانده از آن چاپ قدیمی می‌باشد. کتاب فوق‌الذکر در فرمت PDF و با حجمی کمتر از ۲ مگابایت، دربردانرده متنی کامل در ۱۱۵ صفحه الکترونیک است که دانلود برای تمام کاربران و اعضای کافه‌کتاب که پیش‌تر اقدام به نا‌م‌نویسی و عضویت در این پایگاه را کرده‌اند، به صورت رایگان امکان‌پذیر می‌باشد.

The book of Nietzsche’s philosophy is one of the most important texts about Friedrich Nietzsche’s thoughts, thought, life awareness and philosophy. Nietzsche was the greatest German philosopher of the 20th century. The book reviews Nietzsche’s thoughts from the perspective of hermeneutic phenomenology.

Nietzsche’s attitude towards existence, the idea of the superman, Nietzsche’s thinking about the future of humanity, applied philosophy from Nietzsche’s point of view, and other such matters are among the important topics that the author has recounted in this valuable book. In this book, the author has tried to deal with the life awareness and interpretation of opinions, opinions, attitude and philosophy of Friedrich Nietzsche.

We recommend the download of Nietzsche’s philosophy book to students and scholars and lovers and those interested in philosophy. This old and huge book has been uploaded by users in this database.


  1. احمد شاکر:

    کتاب بهترین دوست عاقل در زندگی نوین است

  2. سام:

    سایت به نظر خوبی میاد

Copyright © 2012 ~ 2024  |  Design By: Book Cafe

دانلود همه کتاب‌ها
   هزاران کتاب در گوشی شما ⇐

نوروز آریایی، پیروز باد 

6 فروردین
🌟 «زادروز زرتشت»، فرخنده باد 🌟

🍀 سیزده بدر، سبز باد 🍀

3 اردیبهشت
🔥 «گلستان‌جشن» فرخنده باد
🔥
(جشن اردیبهشت‌گان)

6 خرداد
🌾 «جشن خردادگان»، خجسته باد
🌾

6 تیرماه
🌸 «جشن نیلوفر»، شاد باد 🌸
بزرگداشت کشاورزی و باغ‌بانی در ایران باستان

13 تیرماه
🏹 «جشن تیرگان»، فرخنده باد
🏹
روز بزرگداشت باران، ایزد باران (تیر) و گرامی‌داشت آرش کمانگیر

7 مرداد
🍃
«جشن اَمُردادگان»، شاد باد
🌿

4 شهریور
🔥 «آذر جشن»، خجسته باد 🔥
شهریورگان، روز پدر در ایران باستان

16 مهرماه
🍁 «جشن مهرگان»، فرخنده باد
🍁
گرامی‌داشت ایزد مهر، و روز پیروزی فریدون و کاوه آهنگر بر ضحاک ماردوش

✹ فرخنده باد 7 آبان ✹
👑 روز کوروش بزرگ 👑

10 آبان‌ماه
💧 «جشن آبان‌گان»، فرخنده باد
💧
گرامی‌داشت ایزدبانو آناهیتا، نگهبان و نگهدار آب‌ها

🍉 شب چله، فرخنده باد 🍉

9 آذرماه
🔥 جشن آذرگان، فروزان باد
🔥
بزرگداشت ایزد آذر، نگهبان و نگهدار آتش‌ها

1 دی‌ماه
🌞 «جشن خُرّم‌روز»، خجسته باد 🌞
گرامی‌داشت اهورامزدا

2 بهمن
🐏 جشن بهمن‌گان، فرخنده باد 🐏

10 بهمن
🔥 جشن سده، فروزان باد 🔥

5 اسفند
♡ جشن اسفندگان، شاد باد ♡
سپندارمذگان، روز بزرگداشت عشق و گرامی‌داشت بانوان

🔥 جشن چهارشنبه‌سوری، فروزان باد 🔥

نوروز ایرانی، پیروز باد

19 فروردین
🌼 جشن فروردین‌گان، گرامی باد 🌼
یادبود فَروَهَر و روانِ درگذشتگان